ראשוני: ביום ראשון תאשר הממשלה את מינוי דרעי לשר הפנים • מי מצטרף לצוות?

    איתי גדסי 2 Comment on ראשוני: ביום ראשון תאשר הממשלה את מינוי דרעי לשר הפנים • מי מצטרף לצוות?
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על פי המסתמן ולאחר העיכובים, ביום ראשון הקרוב תאשר הממשלה את מינוי יו"ר ש"ס ושר הפריפריה הנגב והגליל אריה דרעי לתפקיד שר הפנים, וביום שני יאושר מינויו במליאת הכנסת.

    חוות הדעת של היועמ"ש לממשלה צפויה להתקבל היום עובדה שתסלול את דרכו של דרעי למשרד, בגיבוי של מסמך מהיועץ שנועד להסיר לזות שפתיים. בין היתר הסבירו נציגי משרד המשפטים כי בג"צ כבר הכשיר את מינוי דרעי לשר, ולכן אין מניעה שישמש גם כשר הפנים.

    אל צוות לשכתו של השר דרעי מצטרפים עוזרים נוספים. בין היתר עו"ד משה ארבל המשמש כיום כיועץ לענייני חקיקה של ח"כ יואב בן צור, ימונה לרמ"ט של הפנים. רובי שמש ימונה ליועץ שר הפנים. כל זאת לצד צוות עוזרי השר כיום: יעקב בצלאל שימשיך לכהן כמנהל הלשכה, ברק סרי – דובר השר, נילי ברוש וינון אזולאי.

    לאתר "קול חי" נודע כי דרעי מתעקש על העברת הסמכויות בנושא המעונות לידי משרד הפנים. לדברי מקורביו, לאחר שסמכויות מנהל התכנון נלקחו ממשרד הפנים, דרעי מבקש את המעונות לשליטת משרד הפנים, בשל רפורמות שהחל לבצע במעונות עוד כשכיהן כשר הכלכלה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      היה מוטב שדרעי ידרוש הפיכת מחוז חרדי לתיק חינוך חרדי ובתיק חינוך חרדי ישמש כשר, שם נמצאות הבעיות האמיתיות של ציבור בוחריו
      השאלה היא עד כמה החינוך החרדי (פך השמן הטהור לפי הגדרת דרעי בעצמו)נמצא בראש מעיניו

    2. 1

      ומה נעשה בממשלה בה לא יהיו חרדים מי יהיה השר ל"חינוך חרדי"
      לפיד????